Egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy a vállalat az érdeklődők számára ne csak papír alapú vagy az Interneten olvasható egyszerű írásos anyagokban mutatkozzon be, hanem a vállalat egészét, annak működését, épületeit, gyártási technológiáit színvonalas kisfilmekkel, multimédiás és prezentációs anyagokkal is bemutassa.

A prospektusok problémája 

Ugyan a vállalatok igen sok pénzt költenek esztétikus nyomdai kivitelű, az adott vállalatot bemutató prospektusok elkészítésére, azonban ezek hatékonysága egyre kevésbé hozza meg az elvárt eredményt. A prospektusok tömkelegéből alig-alig tud már kitűnni a vállalat saját mondanivalója, bármilyen egyedi és látványos nyomdai megoldásokat is alkalmaz. Az ilyen jellegű írásos anyagokat az érdeklődő felületesen átlapozza, majd félreteszi, és elmondható, hogy a vállalat által átadni kívánt üzenetből, információból már csak nagyon kevés marad meg benne.

A multimédiás kisfilmek előnyei

A nagy gondossággal megtervezett és színvonalasan elkészített, profi narrátorok által, figyelmet megragadóan „elmesélt” ismeretterjesztő kisfilmek a tapasztalatok szerint sokkal élményszerűbbek és maradandóbb „emlékeket” eredményeznek.
Ezen prezentációs anyagok és a vállalatot bemutató kisfilmek bemutathatók egy személyes találkozó során, átadhatók CD-n vagy DVD-n, vagy hozzáférhetővé tehetők az Interneten is.